Pengembangan Produk dan Layanan Telekomunikasi

17 10 2008

Ellen Ward (1998) memperkenalkan suatu metodologi untuk mengembangkan produk dan layanan telekomunikasi, yang mencakup 6 langkah yang harus dilakukan (The six-phases cycle for telecommunications service development) yaitu:

  1. Opportunity Analysis
  2. Definition and feasibility
  3. Design and testing
  4. Development
  5. Implementation and trials
  6. Commercial launch and review

Kita akan mencoba untuk melakukan langkah-langkah tersebut dalam rangka merancang suatu produk dan layanan telekomunikasi yang baru di Indonesia.

Iklan

Aksi

Information

Tinggalkan Balasan

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s




%d blogger menyukai ini: